Sunday, July 03, 2011

Kata hati.

I miss my familyy. :)


wechoria , wechoria daradiridaraduu.  Melayan lagu korea tanpa menyedari esok ada ujian kimia. Jgn salah sangka, Tak addict pun K-Pop. Hehe.  Selama ber chill chill kat bilik, membaca blog, membaca buku cerita sejarah para Imam tulisan Abdul Latip Talib diberi pinjam seorang kawan bernama Meor. Menarik apabila membaca cerita zaman dahulu. Gemilang nya Islam, luhurnya peribadi mereka, dan menarik juga cerita sejarah kan. Aku suka. Tiba-tiba datang inspirasi. Walaupun macam tiada kaitan, Manusia berubah kan. Fakta lew tu. Usia mendewasakan, kita pun menjadi lebih berpengalaman. Tapi bagi aku, yang dewasa itu adalah siapa yang belajar daripada segala pengalamannya. Aku berubah? Mungkin. Aku pun tidak tahu. Semoga ya. Umur pun 19 lagi. Dunia luas, jiwa kurasa perlu di isi. Tapi.. Soal ni, aku pun tidak tahu nak berkata-kata lebih. Kadang kadang aku pun lemah. Aku cuma harap. Aku boleh jadi dewasa.
Btw. Maaflah, bila cakap tentang sejarah. Haiya.  'a mutual friend from the past'. Tu diaa datang balik. Dari mana datang balik tu. Biar la rahsia. friend? Ya lah. Atleast aku pernah rasa mereka itu friends. TakpaAku dah maaf kan. Jangan risau. So senyum lah anda sepuas puasnya. :)

Ps : Trimas kepada kawan-kawan si pemuzik jalanan. Cinta manusia datang dan pergi. Cinta Tuhan itu pasti. dan ya lah, kecundang itu proses untuk kita menjadi pencinta yang gemilang! Cewah. and and btw, lupa ada tumblr. baru mau active. http://wajeeshock.tumblr.com/. Hehehehe 

No comments:

Post a Comment