Wednesday, June 01, 2011

lil sister of mine. :D

Slm. Tadi petang masa tgh layan drama tiba-tiba kena ajak main badminton tepi rumah dgn adik plg bongsu, Siti Aisyah.  Kitorang borak-borak sambil main-main. Then dia ckp ni. :D

Aisy : Aisyah kan bila korang ada boleh la ikut korang, klu takde dah, aisyah dah mcm lupa dah..
Wawa: Gasp gasp..ikut apa?
 Aisy : Xla. Mcm klu kakna ada, aisyah ikut la tgk jepun dgn korea..klu takde kat rumah, aisyah dah x tgk dah. 
Wawa : Haha yeke..klu kak ieda pulak?
 Aisy : Klu kak ieda aisyah ikutla dia jahit2 bag, yg mcm arts.
 Wawa : Haha mmgla..kakwa pulak? 
Aisy : Hehehe. Kakwa entahlaa. Hehe. Dgn kakwa aisyah asyik kena jerit...sbb kakwa mesti lambat bls. 
Wawa : Kah kah. X fhmm la. Nape mcm tu pula?
 Aisy : Mcm .. Klu kakwa tgh tgk tv ke apa ke, mesti kena panggil byk kali.."Kakwaa.." pastu kakwa x jwb.."Kakwaa.." pastu mesti baru kakwa ckp .."haa" ke, "kejap kejap" ke.. Sllu lmbt jwb.
Wawa : Hahaha. yekee? Ooow. so kakwa xde ikut apa eh. Oklaaa. Hahaha. Hmm kak cah pulak? 
Aisy: Haha. Kakcah..mcm blog la,anwarhadi la..heheh. Abg amal..xde ape lg.
Wawa : Tp aisyah asyik nak duduk dgn kakwa je kat rumah? Sllu kcu kakwa je. Kcu tidur pagi2. Hish..
Aisy : Dah kakwa yg ade kat rumah mmgla. Aisyah xde kawan la kat rumah .. :( 
Wawa : Smash! :P

Hahah. Kesian adik. Kelakar jugak. Bila fikir mmg la, adik beradik lain semua pun mcm dah besar. Hal masing2 jugak. Aisyah ni baru 9 tahun. Klu kitorang balik baru la main2 dgn dia. Yeap, Im like that at home or anywhere else.  Hehehe. Sbb sy tahu sy bukan seorang yg multi-tasking. Boleh la, tp mcm kureng. Klu tgh tgk tv ke, tgh baca ke, tgh bake ke, susah sikit la nak bg reaction klu org panggil. Samada terlalu fokus atau ada sesuatu di dlm kotak fikiran ku. Haha. That's why orang selalu yg kenal rapat ckp  wawa blur la. Mrs blank -.-. Tp Xdela teruk sgt. Hehe. Hm, mcm tu pun, aisyah ni, tetap jugak kacau kakak2 dia tiap2 hari. Nakal tu budak ni. :D 

Malam ni nak makan tembikai sejuk! Hihi. Tgk drama 3 sisters kat tv dorang makan. Nmpk yummy! :P



1 comment: